Politika otkazivanja
MAXKO Hosting osigurava jasna i transparentna pravila otkazivanja i povrata sredstava kako bi se svim korisnicima osigurao pošten i dosljedan tretman.
Ova politika objašnjava uvjete otkazivanja usluga, pravo na povrat, nepovratne usluge te postupanje u slučaju chargebacka.
Molimo da pažljivo pročitate ovaj dokument prije podnošenja zahtjeva za otkazivanje ili povrat.
Politika otkazivanja i povrata sredstava
Sve usluge MAXKO Hostinga temelje se na unaprijed plaćenom modelu.
Korisnici mogu zatražiti otkazivanje svojih usluga u bilo kojem trenutku.
Povrat sredstava moguć je isključivo ako je zahtjev za otkazivanje podnesen unutar 3 dana od inicijalne kupnje usluge,
sukladno našoj politici povrata novca.
Zahtjev za otkazivanje mora biti podnesen otvaranjem korisničke podrške (support ticketa) putem korisničkog sučelja
ili slanjem emaila na službenu kontakt adresu.
Zahtjevi poslani putem neformalnih ili neslužbenih kanala možda neće biti obrađeni.
Svi promotivni krediti, bonusi ili poticaji dodijeljeni prilikom registracije bit će poništeni u slučaju otkazivanja.
Otkazivanja podnesena nakon isteka roka od 3 dana,
kao i usluge prekinute zbog kršenja Uvjeta korištenja (TOS) ili Pravila prihvatljive uporabe (AUP),
ne ispunjavaju uvjete za povrat sredstava.
Aktivacija usluge i trenutačno izvršenje
Kupnjom usluga MAXKO Hostinga potvrđujete da se pružanje usluge započinje odmah nakon zaprimljene uplate.
Nakon što je usluga aktivirana na zahtjev korisnika,
pravo na povrat sredstava može biti ograničeno sukladno važećim propisima za digitalne usluge.
Obrada povrata sredstava
Povrati za prihvatljive uplate izvršene putem VISA, MasterCard, American Express, Discover ili PayPal sustava
pokreću se unutar 48 sati od zaprimanja valjanog zahtjeva za povrat.
Stvarno vrijeme potrebnog povrata ovisi o platnom procesoru i korištenom načinu plaćanja.
Uplate izvršene putem bankovne doznake, Western Uniona ili kriptovaluta nisu povratne
i ne ulaze u 3-dnevno jamstvo povrata novca.
Nepovratne usluge
Sljedeće usluge nisu povratne nakon aktivacije ili obnove:
- nadogradnje usluga
- dedicated serveri
- obnove hosting paketa
Ako su nepovratne usluge kupljene prilikom registracije,
eventualni odobreni povrat neće uključivati trošak tih usluga.
U takvim slučajevima može se izvršiti djelomični povrat za prihvatljive stavke.
Chargeback postupci
Chargeback postupci se ne preporučuju kao način rješavanja sporova vezanih uz plaćanje.
Korisnicima se savjetuje da se prvo obrate našoj korisničkoj podršci kako bi se problem mogao učinkovito riješiti.
Korištenjem naših usluga korisnici prihvaćaju Uvjete korištenja (TOS) i Pravila prihvatljive uporabe (AUP),
koji se mogu koristiti kao dokazna dokumentacija u slučaju spora ili chargeback postupka.
Ako se pokrene chargeback postupak,
povezana usluga može biti privremeno suspendirana tijekom trajanja istrage radi sprječavanja zlouporabe.
U slučaju pozitivnog rješenja za korisnika, usluga se može ponovno aktivirati.
Ako se chargeback utvrdi kao neutemeljen ili prijevaran,
MAXKO Hosting zadržava pravo osporavanja chargebacka kod platnog procesora.
Računi povezani s neriješenim prijevarnim chargeback postupcima mogu ostati suspendirani.
Kontakt
Za sva pitanja vezana uz ovu Politiku otkazivanja i povrata sredstava
možete nam se obratiti putem emaila contact@maxko-hosting.com.
Zadnje ažuriranje: 27. siječnja 2025.

