Politika otkazivanja

MAXKO Hosting osigurava transparentna pravila o otkazivanju i povratu sredstava kako bi korisnicima pružio jasnoću. Ovaj dokument definira pravila za otkazivanje računa, povrate sredstava, nepovratne usluge i povratne terećenja. Molimo vas da ga pažljivo pročitate prije podnošenja zahtjeva za otkazivanje.

Pravila o otkazivanju i povratu sredstava
Računi kod MAXKO Hosting-a funkcioniraju na principu unaprijed plaćenih usluga. Korisnici mogu otkazati svoje račune u bilo kojem trenutku. Međutim, puni povrat sredstava dostupan je samo ako se zahtjev za otkazivanje podnese unutar 3 dana od kupnje računa, u skladu s našim Pravilima o povratu novca.
Zahtjev za otkazivanje potrebno je poslati putem emaila ili otvaranjem podrške kroz naš odjel prodaje. Korisnici će možda morati pružiti vjerodajnice za autentifikaciju. Zahtjevi za otkazivanje putem drugih kanala neće biti prihvaćeni. Sve promotivne pogodnosti, poput bonusa ponuđenih prilikom registracije, također će biti poništene nakon otkazivanja.
Nadogradnje usluga i obnavljanje planova nisu povratni i ne mogu se otkazati ili vratiti nakon aktivacije na zahtjev korisnika.
Kasni zahtjevi za otkazivanje ili računi koji su ukinuti zbog kršenja naših Uvjeta pružanja usluge (TOS) nisu kvalificirani za 3-dnevno jamstvo povrata novca.

Obrada povrata sredstava
Zahtjevi za povrat sredstava za uplate putem VISA, MasterCard, American Express, Discover ili PayPal obrađuju se unutar 48 sati od podnošenja zahtjeva. Povrati se vraćaju na izvorni način plaćanja u skladu s uvjetima davatelja usluga plaćanja.
Uplate putem Western Uniona ili bankovnih transfera nisu povratne i ne podliježu 3-dnevnom jamstvu povrata novca.

Jamstvo povrata novca
MAXKO Hosting nudi 3-dnevno jamstvo povrata novca. Ako niste zadovoljni našim hosting uslugama, možete zatražiti povrat slanjem zahtjeva putem kontrolne ploče ili emailom na contact@maxko-hosting.com. Povrati se izdaju za hosting planove otkazane unutar 3 dana od kupnje.

Nepovratne usluge
Nepovratne usluge uključuju nadogradnje usluga, posvećene servere i obnove hosting planova kupljene putem kontrolne ploče.
Povrati prema 3-dnevnom jamstvu povrata novca isključuju trošak nepovratnih usluga kupljenih prilikom registracije. Korisnici koji su kupili takve usluge dobit će djelomični povrat.

Povratna terećenja
Povratna terećenja nisu prihvatljiv način povrata sredstava. Korisnici koji pokrenu povratnu terećenje za uplate prema MAXKO Hosting-u podliježu istrazi.
Registracijom računa korisnici prihvaćaju naše Uvjete pružanja usluge (TOS) i Pravila prihvatljivog korištenja (AUP). Ovi dokumenti će služiti kao dokaz u sporovima vezanim za povratna terećenja.
Ako korisnik pokrene povratnu terećenje, MAXKO Hosting će prvo pokušati kontaktirati korisnika radi razjašnjenja problema. Tijekom istrage račun može biti suspendiran kako bi se spriječila zloupotreba. Ako se povratna terećenje riješi u korist korisnika, račun će biti ponovno aktiviran.
U slučajevima kada je povratna terećenje neosnovana ili lažna, MAXKO Hosting će osporiti terećenje kod davatelja usluga plaćanja, oslanjajući se na TOS i AUP kao dokaz. Računi povezani s neriješenim lažnim terećenjima ostat će suspendirani.

Kontaktirajte nas
Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi s ovim pravilima o otkazivanju, kontaktirajte nas putem emaila na contact@maxko-hosting.com.

Posljednje ažuriranje: 19.01.2013.